Pedagogisch klimaat"Omdat je nu eenmaal fijner leert als de sfeer goed is..."We gaan voor een pedagogisch klimaat waarin dagelijks aandacht is voor welbevinden en leren vanuit betrokkenheid (intrinsieke motivatie). Relatie staat centraal binnen ons pedagogisch klimaat. We weten dat een goede relatie met de leerkracht en met de andere kinderen (samen leren) nodig is om optimaal te kunnen leren. We gaan voor een klimaat waarin vanuit respect en verantwoordelijkheid met elkaar wordt samengewerkt. Een klimaat waarin kinderen en teamleden zich veilig voelen om alles te kunnen bespreken en er dagelijks aandacht is voor persoonlijke ontwikkeling. Vanuit een jaargroep ontmoeten kinderen elkaar en leren ze met elkaar.
Missie en visie | Toekomstgericht onderwijs | Kind op 1! | De leerkracht doet ertoe! |
![]() | Agenda | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | Onze Facebook pagina | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | Deel deze pagina | ![]() |
![]() | ![]() |
Basisschool De SluisDe Verwachting 2 Directeur: Michiel Drijver
De groepenGroep 1/2 A | De SluisPedagogische klimaat
Agenda
Nieuws | Praktische infoVakantie en vrijedagen
Zoeken |
Stuur ons gerust een |